Bergon    Coletto    Camarelo   
Főoldal Elérhetőség Cégbemutató GYIK Ünnepi nyitva tartás Partnereink
AKCIÓ! Vásárlás Ingyen? ÁR!

GYIK (Gyakran ismételt kérdések.)

Ebben a rovatban megpróbálunk válaszolni a legtöbbször elhangzó kérdésekre. Reméljük, hogy ezzel is sikerül egy kis segítséget adni a Kedves Látogatóinknak.
 
 
ÁR: mennyibe kerül?
 
A honlapon feltűntetett árak, csak tájékoztató jellegűek, a konkrét árakról mindig a vásárlás helyén érdeklődjön! (A honlapon feltűntetett árak 90-95%-ban megfelelnek e valóságnak, de néhány esetben lehet eltérés.) Sokszor előfordul, hogy valamelyik termék olcsóbb lesz, és ez a honlapon csak jóval később jelenik meg, ezért érdemes személyesen is ellátogatni a Bergon bababolt, babaáruházba. Előfordulhat az is, hogy külső beszállító valamely kedvezőtlen piaci hatás miatt, árat emel, és ez nem kerül azonnal fel a honlapra.
             
A BERGON filozófiájához hozzátartozik, a tisztességes piaci magatartás. Az ajánlott fogyasztói árat mindig közli a forgalmazó partnereivel, de nem teszi azt kötelezővé. Ezért az egyes üzletek saját maguk alakítják ki az árakat. Ez természetesen, a piacgazdaságban megszokott árversenyhez vezet, amely a fogyasztók pénztárcájára kimondottan jótékonyan hat.
 
 
Van-e kedvezmény, és ha van, akkor milyen mértékű a kedvezmény?
 
Igen, van kedvezmény a Bergon babaáruházba. A Bergon bababolt a legalacsonyabb árakon kínálja a termékeit, ezért ebből már nem tud óriási százalékos mértékű általános kedvezményt adni, amely kedvezmény általában a vásárlás nagyságától is függ. Ettől függetlenül, nem ritkák a nagyobb mértékű egyedi, alkalmi kedvezmények sem. Az aktuális kedvezményekről személyesen a vásárlás alkalmával kap pontos tájékoztatást.
 
 
Kártyával lehet-e fizetni?
 
Jelenleg, technikai okok miatt csak készpénzzel tud fizetni.
 
 
Eltörött a kerekem, elromlott a babakocsi, hol található a szerviz?
 
A szerviz a BERGON BABANAGYKERBEN található. Mielőtt a babakocsit elhozná, hívja fel az ügyfélszolgálatot (061 306-4954, 0620 / 2049-168.) ahol minden részletet pontosan meg tud beszélni. (Bővebben a 2 év BERGON garancia rovatban olvashat a részletekről.)
 
 
Lehet-e külön kereket vásárolni a babakocsihoz?
 
Igen, minden BERGON babakocsihoz lehet kereket kapni, de előtte érdeklődjön telefonon, hogy az adott típus van-e jelenleg a raktárkészleten.
 
 
Mennyi jótállás van a babakocsira, és ez hol érvényesíthető?
 
2 év BERGON GARANCIA PLUSZ SZOLGÁLTATÁS
 
A babakocsikra a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján 1 év jótállást kötelező biztosítani. Ezzel szemben a BERGON 2 év GARANCÁT biztosít minden BERGON babakocsira, és mellé még egy PLUSZ SZOLGÁLTATÁST is arra az esetre, ha valami történne a babakocsival.
 
A megvásárlástól számított 2 éven belül, minden gyártási hibából eredő meghibásodást térítésmentesen kijavítunk. Erre azért mer vállalkozni a BERGON, mert a 4-6 ével ezelőtt eladott babakocsikat, még mindig használják és semmi probléma nem volt velük. Persze ennek ellenére előfordulhatnak problémák. Ezek nagy része abból adódik, hogy a használati útmutatót el sem olvassák, ebből adódóan az abban foglaltakat be sem tartják. (Ez lehetséges oly módon is, hogy a babakocsit időlegesen más személy használja, aki nem olvasta a használati útmutatót.) A kisebbik része, a már 6 évnél idősebb babakocsiknál jelentkezik, illetve a helytelen tárolás, szállítás következménye. Ha ilyen eset történne, akkor sincsen nagy gond, mert a szervizünk készséggel áll a rendelkezésére.
 
A PUSZ SZOLGÁLTATÁS előnyei: gyors, pontos, szakszerű javítás. Jelenleg a javítás határideje elég kétes formában van megfogalmazva, ezért azt elég sokáig el lehet húzni. (bővebben a szerviz, javításra kattintva olvashat erről a témáról)
 
A babakocsi első használata előtt, mindenképpen tanulmányozza át a használati útmutatót, és tartsa be az ebben foglaltakat! Ebben az esetben, biztosan sok örömet fog szerezni Önnek és a babának a BERGON babakocsi.
 
Természetesen bárki állíthatja, hogy 2 év garanciát biztosít a termékére, de azért a vásárlás előtt nem árt utána nézni a termék közkedveltségének, használhatóságának. A pályafutásom alatt sokszor láttam, hogy nagy garanciákat ígérgettek, de alig fél év múlva már másik néven árulták a babakocsit, éppen hogy a minimális garanciát ígérve.
 
 
A GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSE
 
Szerviz, javítás és szolgáltatás
Budapest, XV. ker,
Szentmihályi út 171.
Tel: 061 306-4954, 0620/2049-168.
 
A BERGON babakocsik javítása, jótállással ill. a 2 év garancia plusz szolgáltatással kapcsolatos ügyintézések.
A Coletto, Camarelo, Jack-Pol babakocsik javítása, jótállással kapcsolatos ügyintézések.
 
A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést, legfeljebb 15 napon belül elvégezze. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2).
Szervizünk a valós jótállási igényeket 1-8 munkanapon belül teljesíti.
 
A plusz szolgáltatás előnyei:
Gyors, pontos, szakszerű javítás. Ha problémája akad a babakocsival, hívja fel a szervizünket, ugyanis a részletek tisztázásával, fölösleges időtöltéstől kímélheti meg Önmagát. (Előfordulhat, hogy egy problémát 5-10 perc alatt meg lehet oldani, és így nem kell kétszer befáradni a javítás miatt, esetleg 1 alkatrészre van szükség, ami postai úton megoldható, stb.) A jótállási jegyen minden részletesen le van írva, mely egyben a használati útmutató is.
További előnyök, hogy a jótállási körön kívüli, apróbb problémákat is térítésmentesen megoldunk, de ilyenkor elmondjuk a hiba keletkezésének az okát, és megkérjük a babakocsi használóját, hogy a használati útmutatóban leírtak tartsa be, mert akkor sok öröme lesz a babakocsiban.
 
 
BERGON - A NYUGALOM GARANCIÁJA
 
A Bergon Babanagyker, kizárólag olyan babatermékeket forgalmaz, melyek kiváló minőségűek, jól használhatóak, és megfelelő szervizháttérrel rendelkeznek. Ezért, ha a Bergon Babanagykerben vásárol, illetve a Bergon Babanagyker által forgalmazott terméket vásárol bárhol az országban, nyugodtan hátradőlhet, mert Ön rendelkezik a nyugalom garanciájával.
Bővebben, ez azt jelenti, hogy:
- a 17 év szakmai tapasztalatra alapozva nem forgalmazunk olyan terméket, melyekkel sűrűn van probléma, és nem lehet megtalálni a gyártóját, garancia vállalóját, még ha igencsak kedvező lenne az ára az általunk forgalmazott garantált minőségű kicsit drágábbnak tűnő termékeknél.
- A termékekre valós magyar garancia van, melyet rövid időn belül érvényesíteni tud. (0-8 nap) Nincsen mesebeli EU garancia, és nem és nem tévesszük meg a fogyasztót olyan reklámmal sem, hogy "2 év garancia vonatkozik a termékre". Mit jelent az, hogy "vonatkozik"? Nekem annyit sikerült kideríteni, az így hirdetett termékekről, hogy a "vonatkozik" azt jelenti, hogy van rá 2 év garancia, csak azt nem lehet tudni, hogy ezt a garanciát hol lehet érvényesíteni.
 
 
 
 
Utolsó frissítés: 2017. 11. 13. Babaszoba kiságy babaágy Bababörze Babaexpo Hírek
Akciós Termékek



Szépségápolás
Szöveges tartalom linkjei
Termékek linkjei